Villkor

Villkor

Här kan du läsa om hur vi behandlar dina uppgifter

Kommunal tar din integritet på största allvar. Därför är det viktigt för oss att vara ansvarsfulla i hur vi hanterar din information.

Personlig data

När du väljer att delta i Kommunals valrörelse kommer vi spara ditt namn, din e-post och ditt postnummer under projektets gång. Efter avslutat projekt kommer dina personuppgifter kopplade till kampanjen  att raderas.

Vi kommer använda dina inskickade personuppgifter till två saker:
1. Skicka relevant information till dig om valrörelsen (“nyhetsbrev”)
2. Dela krypterat (anonymiserat) med Facebook för att underlätta arbetet med att hitta fler som vill delta i valrörelsen.

Nyhetsbreven går att avprenumerera på via en länk som följer med i varje brev. Om du vill få information om vilken persondata vi har om dig som är kopplad till kampanjen , eller om du vill bli helt borttagen från kampanjen, så kan du delta@kommunal.se med information om ditt namn och din e-post. OBS: Vi kommer inte dela med oss av personinformation om dig ifall du inte kan verifiera att e-postadressen som underskriften skett med är din egen.

Aggregerad data

Statistiken från Google Analytics använder sig av maskerade IP-nummer som inte går att spåra till dig som besökare.